حرکت سینوسی بازار آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت آهن آلات بر روی نمودار سینوسی در حرکت است که همین امر موجب شده تا پیش بینی قیمت آهن طی روزهای آینده مشکل باشد. پس از اوج گیری حدود ۱۵ درصدی میانگین شاخص قیمت میلگرد آجدار در بازار، مجددا شاهد بازاری سرد در روز گذشته بودیم. با وجود اینکه طی روز گذشته قیمت اکثر مقاطع فولادی با ثبات و یا کاهش اندکی اعلام گردید اما باز هم حجم معاملات تا حد قابل توجهی متوقف گردید.

اکثر فعالان بازار فولاد با توجه به قیمت قراضه آهن در بازار داخلی و مشکلاتی که برای دسترسی به این مواد اولیه دارند، انتظار کاهش قابل توجه قیمت آهن در این برهه زمانی را ندارند.

از اواسط روز گذشته، روند کاهشی در برخی از مبادی شدت گرفت بطوری کهقیمت میلگرد آجدار اکثر کارخانه ها با کاهش ۵۰ الی ۲۰۰ تومان در هر کیلو همراه بود که حتی با اعلام این قیمت ها نیز خرید و فروش قابل توجهی صورت نگرفت. این کاهش قیمت ها تنها طی روز گذشته بود و با شروع روز جاری کارخانه ها قیمت محصولات تولیدی خود را با افزایش اعلام کردند. قیمت اعلامی پروفیل کارخانه ها با ۵۰ الی ۱۰۰ تومان افزایش در هر کیلو همراه بوده است؛ از این رو کارخانه جهان قیمت پروفیل ضخامت ۲ میل را کیلویی ۵۳۵۰ تومان اعلام کرد.

کارخانه های تولیدکننده میلگرد آجدار نیز قیمت های محصولات خود را افزایش دادند. کارخانه فایکو با کیلویی ۱۵۰ تومان افزایش، کارخانه سیادن ابهر با کیلویی ۳۰ الی ۵۰ تومان افزایش اعلام قیمت کردند. مدت زمانی است که بازار آهن با حرکت بر روی نمودار سینوسی، مصرف کنندگان را کلافه کرده است. این نوسانات قیمتی موجب شده تا بازار آهن در آخرین ماه های پایانی سال سرد و بی رمق باشد و معاملات تا حد زیادی کاهش یابد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: